in the meantime 2

Bune concluziile la care ai ajuns. Eu am urmarit si partea III-ea din serie, e la fel de tare sau poate mai tare. 

Ma rugam aseara si ma gandeam la viata mea si la compartimentele din care e compusa. Fiecare particica e cumva firusata si are nevoie de reparatii. Nu ma simt stapan pe niciun aspect din viata mea. Dar cum spunea si Andy Stanley e o taina sa fi ok inauntrul tau in ciuda a ceea ce e in afara ta. Asta a fost rugaciunea mea de aseara, sa fim ok inauntrul nostru indiferent de ce ni se intampla sau indiferent de ce ne facem unul altuia. E o taina pe care cred ca vrea sa o invatam. Si in primul rand sa o invat. Si asta e o lectie de viata. Ce frumos ar fi sa nu mai fiu afectat in cugetul meu de ce e in afara cugetului meu. Si e un mister. Misterul Lui. Pe care vreau sa il invtam si vreau sa il invatam. 

Ma asteptam din partea ta sa imi zici ca punem punct aici realtiei, si sa luam urmatoarea perioada ca un dar din partea lui Dzeu. Un dar care vine cu o promisiune- Harul Lui ne este indeajuns. Si scopul il vom descoperii candva. 

Dar ma bucur ca esti mai stabilia acum si ca ai fost incurajata sa lupti. Sa lupti in primul rand in relatia ta cu Dumnezeu si apoi in relatia cu mine. 

Si da, meantime-ul asta presupune sa luam perioada asta ca si dar din partea Lui. Sa il vedem ca un dar cu cu o promisiune cum ca harul Lui este indeajuns si ca indiferent de circumstante trebuie sa nu ne lasam macinati si loviti si atinsi de factorii exteriori ci sa ne deprindem sa fim bine si in circumstante bune dar si in circumstante mai putin bune. Lucru pe care il spun in primul rand pentru mine. Bine a punctat Stanley spunand, ca de multe ori nu  e vorba  de necredinta ci de o teologie si intelegere a lui Dumnezeu gresita. 

Dumnezeu chiar tine lucrurile in mana Lui. Si s-a vazut asta la Ioan si Lazar. Si poate nu e timpul nostru sa iesim acum din meantime-ul asta si pare ca Dzeu nu raspunde la rugaciuni. Dar povestea asa a facut si in povestea lui Lazar- l.a lasat sa moara si mai apoi a actionat. Si ferici de cei care nu isi pierd increderea. 

Imi vine in mintea ideea asta cum ca, ocupandu-ne de lucrurile lui Dumnezeu, El va fi credincios si drept sa se ocupe de lucrurile noastre. 

 

 

2 thoughts on “in the meantime 2

  1. 🙂

    ce zici daca am merge asa linistit in perioada ce urmeaza? fara sa ne certam, fara sa ne suparam ca celalalt nu a atins niste asteptari si asa. si sa le luam pe toate ca de la Dzeu si sa ne uitam la El, la ce vrea sa ne invete.

    Nu asa pe termen lung sa nu ne mai certam, sa nu ne mai mustram, ca nu cred ca face bine. Dar in perioada asta acum. Ce zici? Cum suna?

    Like

Leave a Reply

